متن سخنرانی صهیون را بشناسیم

folder_openبیانات
commentبدون دیدگاه

بسم الله الرحمن ارحیم

صهیون را بشناسیم

بیایید راجع به واژه­هایی که زیاد شنیده­ایم کمی فکر کنیم. یک اشتباه: اینکه فکر می­کنیم چون زیاد شنیده­ایم پس زیاد می­دانیم. مثال صهیونیسم، که فقط کشتار آنها در فلسطین را می­دانیم. در حالی که بسیار وسیع­تر از اینست.

ـ پس از پراکندگی یهودیان در سال 70 میلادی در سراسر دنیا، برای مال اندوزی بیشتر یک شبکه ارتباطی ـ تجاری ـ اطلاعاتی گسترده­ای را به وجود آوردند که باعث شد اقشار ثروتمد یهود از قرن 3 میلادی یک صنف بازرگانی که کار اصلی­شان دلالی و رباخواری بود به وجود آمد. (ماهیت سازمان ملل، شمس الدین رحمانی) کم­کم احساس ضد یهودی در دنیا به خاطر رباخواری، جاسوسی، فساد اقتصادی و سیاسی شکل گرفت و کم­کم آن­ها را در کشورهایشان بیرون کردند، ولی آن­ها دست نکشیدند.

ـ علت موفقیت آن­ها برقراری یک سیستم منسجم قوم و خویشی بود که نوعی همکاری جهانی داشتند و از یک خط رهبری می­شدند و به دنبال یک فراماسونری بودند که حاکمیت بر جهان پیدا کنند. (زرسالاران یهودی و پرسی، استعمار بریتانیا و ایران، عبدا… شهبازی)

ـ فراماسونری خود را یک سازمان جهانی می­داند و اساس حاکمیت خود را تشکیل حکومت جهانی می­داند و برای رسیدن به این هدف اولین مرحله نابودی ادیان و علمای روحانی است.

ـ مهم­ترین سیاستمداران دنیا از جمله ایران و رژیم پهلوی سر سپرده همین­ها بودند مثل محمدرضا شاه، اسدالله علم، شاپور ریپورتر و…

ـ به دست گرفتن نبض­های اقتصادی دنیا و کنترل بانک­های بین المللی، شرکت­ها و کارتل­های جهانی، از طریق وام دادن و سرمایه­گذاری در صنایع بزرگ.

ـ کارتل­ها: برای افزایش مانع اقتصادی، تعدادی از شرکت­های مهم رقیب برای حذف رقبای جدید با هم متحد شده شرکت­های کوچک را ادغام کرده برای مدتی محصول ارزان­تر به بازار می­دهند تا رقبای جدید را ورشکست کنند.

ـ کارتل­های معروف صهیونیستی: کداک، IBM، کانن، فایراستون، جنرالموتور، جنرال الکتریک، فیلیپس، زیمنس، بوش، فیات، کوکاکولا، سینگر، فولکس واگن، فیلکو، وستینگ هاوس و…

ـ یکی از نیرومندترین بانک­های جهانی در اروپا «چیس مانهاتان» بود که زیر نام «روچیلد» یهودی معروف قرار داشت. از قوی­ترین شرکت­هایشان شرکت نفتی «رویال داچ شل» است که هم­اکنون نیز پروژه­های بزرگ نفتی در کشورهای نفتی از جمله ایران دارد.

ـ سؤال: چطور با عوامل اقتصادی، قدرت سیاسی را هم گرفتند؟ پروفسور استوارت گرین می­گوید برای تضمین وام­ها به حکومت­ها 2 راه هست: 1ـ مبالغ کلان نمی­تواند بگیرد مگر برای تضمین پرداخت تا حدودی از حق حاکمیت خود بگذرد. 2ـ اگر حاکم مقروض درصدد گردنکشی برآید بانک می­تواند با تقویت دشمن وی او را نابود کند.

ـ افزایش قدرت آن­ها را به این فکر انداخت که باید وطنی داشته و از پراکندگی رها شوند و این نکته را دکتر تئودورهرتزل با نوشتن کتاب دولت یهود منتشر کرد. در اواخر قرن 19.

ـ در پی این انتشار در سال 1897 کنفرانسی در شهر بال سوئیس با سران یهودی جهان و خاخام­ها و علمای یهود تشکیل و طرح و برنامه­ریزی شد و سازمان جهانی صهیونیسم به ریاست هرتزل پایه­گذاری شد.

ـ پیشنهاد: آرژانتین، اوگاندا، فلسطین، کنگو، موزامبیک و… هرتزل میگفت هر چه اروپایی­ها بدهند.

ـ ناپلئون: هر کس می­خواهد بر تمام دنیا حاکم شود، باید بر خاورمیانه مسلط شود و برای یهودیان نیز با اهداف جهانی شان خاورمیانه (فلسطین) خوب بود.

ـ هرتزل یک یهودی زاده اتریشی و منکر خدا بود و یهود را یک قوم می­دانست نه یک مذهب.

ـ شروع به امر تثبیت دولت یهود در ذهن مردم کردند برای مدت­ها شعار «سال آینده در اورشلیم» ورد زبان­ها شد. شروع به مدرک­سازی، تاریخ­سازی و مذهب­سازی کردند طوری که کودکانشان در 6 سالگی می­آموزند که این سرزمین از رود مصر تا فرات، امتداد می­یابد.

ـ روچیلدها و بازرگانان یهود، با کمک وسیع خود به طرفین درگیر جنگ جهانی اول شروع به ماهیگری از آب گل­آلود کردند.

ـ در پروتکل­های علمای یهود آورده­اند که در صورت هر گونه مخالفتی از طریق جنگ بین دول مخالف با همسایه­هایش با او مقابله می­کنیم و چنانچه همه­شان با هم یک پارچه شوند جنگ جهانی براه می­اندازیم.

ـ با جنگ جهانی اول نتایج مهمی گرفتند:

1ـ دولت مسلمان عثمانی را تکه­تکه کردند.

2ـ کانون ملی یهودیان را در فلسطین پایه­ریزی کردند.

3ـ روسیه تزاری ضد یهودی را به زانو در آوردند.

4ـ اتریش و آلمان را که محل تبلور احساسات ضد یهودی اروپا بود شکست دادند.

ـ 21 سال بعد، برای ادامه اهداف جنگ جهانی دوم را به راه انداختند. و بسیار هزینه کردند تا هیتلر سر کار آید.

ـ هیتلر در وصیتنامه خود: این موضوع صحت ندارد که در سال 1939 من یا فرد دیگری در آلمان خواستار جنگ بودیم جنگ را منحصراً آن سیاستمداران بین المللی که اصالتاً یهودی بودند و یا برای یهودیان کار می­کردند به راه انداختند.

ـ هیتلر کسی است که در اذهان مردم فردی یهودی­کش معرفی شده و داستان­های زیادی درباره اتاق­های گاز و کوره­های آدم سوزی… راه انداختند ولی مورخینی مثل روژه گارودی دروغ بودن این ادعاها را اثبات کرده می­گویند برای مظلوم­نمایی و تغییر نگاه ضد یهودی و رسیدن به مطالبات خود در سرزمین فلسطین بودند.

ـ نتایج جنگ جهانی دوم:

1ـ از هم پاشیدن روحیات ضد یهودی مردم اروپا با کشتار وسیع یهودیان!

2ـ بانک­های یهودی آمریکا و اروپا 300میلیارد دلار به کشورهای جنگ زده وام با سودهای بالا دادند.

3ـ ژاپن، آلمان، شوروی که از مخالفان اصلی یهود بودند خسارت سنگین دیدند.

4ـ سازمان ملل، در راستای قانونی قلمداد کردن اهداف آنان بر پا گشت.

ـ روچیلدها بر ملا شدند طوری که سران صهیونیسم برای مقابله با افکار عمومی افراد دیگر را وارد عرصه کردند. راکفلرها. و این بار امریکا مرکز فعالیت­ها شد.

ـ راکفلرها با شرکت نفتی استاندارد OIL شکل گرفتند. سرمایه­گذاری شدید کردند و به دست آوردند. در آمریکا 80% تمامی ثروت­ها، شبکه بانک و بورس، نفت و تراست­های صنعتی، مطبوعات و رادیو و تلویزیون و سینما و… در اختیار آنهاست مثل راکفلر، مورگانی، لوایان تال و…

ـ کم­کم راکفلرها هم وارد عرصه سیاست شدند در اواخر 1918 در کنفرانسی در باشگاه متروپولین نیویورک جمع شدند تا درباره رابطه آمریکا با بقیه جهان بحث کنند.

ـ همیشه سودجویان دست به تحریف اطلاعات زده­اند. سهام 4 خبرگزاری معروف جهان در خدمت یهود است فرانس پرس، یونایتدپرس، آسوشیتدپرس، رویتر.

ـ طرح عظیم کمیسیون 3 جانبه را در جهت تصاحب جهان راه انداختند و یک هدف برگزیدند: ایجاد یک نظام واحد جهانی در اقتصاد، سیاست و فرهنگ (سه جانبه­گرایی اثر هالی اسکار)

ـ در پایان سال 1939 کمیته­ای به عنوان کمیته مسائل بعد از جنگ ایجاد شد که اولین گامش تشکیل سازمان ملل بود. در اجلاس سانفرانسیسکو بعد از چند منشور عوام فریبانه منشور سازمان ملل را تصویب کردند. در دسامبر 1946 جان دان راکفلر هدیه 5/8 میلیون دلاری قطعه زمینی در نیویورک به سازمان ملل تقدیم کرد که این بنا ساخته شد.

ـ آرم سازمان ملل که معرف آنست، جهان از دیدگاه قطب شمال که در اطراف آن شاخه زیتون که از نماد اصلی آرم یهود (اسرائیل) است نقش اساسی دارد.

ـ پرچم رسمی سازمان متشکل از سازمان به رنگ سفید در مرکز زمین به رنگ آبی روشن. رنگ آبی هم برای یهود مقدس است و هم برای تشکیل فراماسونری. پرچم اسرائیل نیز نقش ستاره و دو نوار آبی رنگ در زمینه سفید دارد.

ـ ماده حق وتوی امنیت. تصمیمات شورا با اکثریت 9 عضو اتخاد می­شود که 5 رأی متعلق به 5 دولت بزرگ است. شورا نمی­تواند هیچ تصمیمی علیه اداره یکی از این 5 کشور اتخاذ کند.

ـ سازمان ملل در نوامبر 1947 پس از بررسی مقدماتی رأی به تقسیم فلسطین داد و بسیار زیرکانه هم برخورد کرد. یعنی 33 دولت رأی مثبت، 30 رأی منفی و 12 ممتنع که صاحبان حق وتو خود رأی ممتنع دادند آرائ مثبت اکثراً از دولت­های بدهکار به یهودیان آمریکا داده شد.

ـ در بیانیه رسمی اعلام موجودیت دولت اسرائیل در 14 مه 1948 آمده: با توجه به حقوق طبیعی و تاریخی قوم یهود است که این دولت در فلسطین تأسیس شده. می­گویند از زمانی که حضرت ابراهیم(ع) از شهر اورد عراق به سوی فلسطین رفت خدا وعده داده که این سرزمین مال فرزندان او باشد. و لذا موسی(ع) عبرانی­ها را به کنعان حرکت داد و 2 پیامبر بنی اسرائیل داود و سلیمان در اینجا حکومت کرده­ادن و هیکل (معبد) حضرت ابراهیم توسط حضرت سلیمان(ع) در اینجا ساخته شده. (شبهات تاریخی اثر مجید صفا تاج)

ـ در مورد وعده خدا به بازگشت فرزندان ابراهیم(ع)، عرب­ها نیز از اعقاب و اخلاف حضرت ابراهیم(ع) هستند، پس اگر این وعده راست بود خدا اول به اعراب فلسطین این وعده را اجرا کرده است. از طرف دیگر یهودی بودن و موسوی بودن با هم فرق دارد. یهودی­ها از فرزندان یهودا یکی از پسران یعقوب هستند و یکی از اسباط 12گانه اسرائیل را تشکیل می­دهند که پیش از نبوت حضرت موسی بوده­اند و بعد به ایشان گرویده­اند و اینکه به پیروان موسی(ع) یهودی می­گویند ریشه در بعضی مطالب تاریخی دارد.

ـ درباره ادعای حق تاریخی یهود بر فلسطین: 1ـ قبایل عربی مانند بسیاری قبایل مهاجر دیگر به این سرزمین آمدند. حکومت یهودی که 3 هزار سال قبل در آنجا بود برای مدتی کوتاه بر پا شود. 2ـ پیش از ورود قبایل عربی ساکنان اصلی فلسطین کنعانیان بودند که از نژاد سامی (عرب) بودند. مذهب ساکنان فلسطین در دوره امپراطوری روم و بیزانس، مسیحیت بود بعد از سقوط امپراطوری و فتوحات مسلمانان در قرن 7 میلادی بیشتر ساکنان آن مسلمان شده و اقلیت­های مسیحی و یهودی در کنار هم زندگی می­کردند.

ـ اگر بتوان به استناد مسائل تاریخی، تملک بر یک کشور را قانونی اعلام کرد، عرب­ها نیز حدود 9 قرن به اسپانیا حکومت کرده­اند، اینکه چون مدائن (در عراق) پایتخت ساسانیان بوده پس ایرانیان به عراق ادعای حاکمیت کنند. ولی این دعاوی از نگاه حقوق بین الملل هیچ ارزشی ندارد.

ـ وقتی انگلستان در 1947 مسأله فلسطین را در سازمان ملل مطرح کرد فقط 6% از زمین­ها در اختیار یهودیان بود. و  جمیعت فلسطین را فلسطینی­ها تشکیل می­دهند.

برچسب‌ها: , ,

مطالب مرتبط

ویدیوی معرفی دوره مجازی “اصول و فنون مشاوره دینی”

کلیپ تولیدی با موضوع “پیشرفت های پزشکی”

متن سخنرانی دعای ندبه و نشاط مومنین

بسته مطالعاتی سرآغاز (جلد ششم)

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست