نشست خبری دومین مهرواره هوای نو

folder_openاخبار
commentبدون دیدگاه

کیهان : نشست خبری دومین مهرواره هوای نو صبح دوشنبه با حضور اصحاب رسانه در مجتمع فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی برگزار شد.

حجت الاسلام سید محمد صادقی آرمان عضو شورای مرکزی مهرواره هوای نو و دبیر بخش تولیدات هیئت اعلام کرد بخش تولیدات هیات در سه محور و یازده رشته برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام سید محمد صادقی آرمان، مدیر بخش تولیدات هیئت نیز در این مراسم خاطرنشان کرد: بخش تولیدات هیئت در سه محور برگزار می‌شود. محور تولیدات محتوایی هیئت، بخش اول است. در هیئت، تولیدات محتوایی و معارفی داریم که موجب رشد هیئت می‌شود که در دو رشته مکتوبات و سایر مکتوبات بررسی می‌شود. آثار نویسندگان و اهل قلم عضو هیئت یا مرتبط با هیئت در بخش مکتوبات بررسی می‌شود. در سایر تولیدات نیز نشریات و فصلنامه‌‌ها و مقالات و پژوهش‌های تولید شده توسط هیئت‌ها مدنظر است.

وی بیان داشت: محور دوم ما محصولات هیئت‌هاست. هیئت‌ها برای خود محصولات فرهنگی و دینی دارند که این محور دارای پنج رشته است. رشته تولیدات فضا‌سازی محیطی شامل پرچم و کتیبه یا ریسه تزیینی و سازه‌های فضا‌سازی، رشته تولیدات کاربردی هیئت مانند محصولات پوشیدنی، هدایا و…، رشته تولیدات رسانه‌ای مانند کلیپ‌ها، نماهنگ‌ها و تبلیغات صوتی و تصویری، رشته بازی و سرگرمی و رشته تولیدات نرم‌افزارها و سکوها یا همان پلتفرم‌ها که هیئت‌ها ایجاد کردند، از رشته‌های این محور است.

حجت‌الاسلام صادقی ‌آرمان محور سوم را تولیدات برای هیئت معرفی کرد و گفت: دو محور قبلی تولیدات هیئت‌ها برای خودشان بود اما در این محور تولیداتی مدنظر است که نهادها و موسسات و افراد برای هیئت‌ها دارند. رشته‌های تولیدات آموزشی و پژوهشی، رشته تولیدات فضا‌سازی محیطی، رشته تولیدات کاربردی مانند بازی و سرگرمی، رشته تولیدات نرم‌افزارها و سکوهای رسانه‌ای، رشته‌های این محور سوم است.

مهرواره هوای نو می‌خواهد گنج ذی‌قیمت هیئت را استخراج، پرداخت و عرضه کند

برچسب‌ها: , , ,

مطالب مرتبط

پایان تولید مستند “مهاجر”

مصاحبه حجت الاسلام سید محمد صادقی آرمان دبیر همایش ملی هوای نو

زیر نور ماه 17

نشست دبیران استانی شورای هماهنگی شبکه های هیئات و تشکل های دینی در 21 و 22 و 23 دیماه 1400 برگزار شد

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست