همایش ملی هوای نو با موضوع چالش های فرهنگی و اجتماعی

folder_openاخبار
commentبدون دیدگاه

همایش ملی هوای‌نو با موضوع چالش‌های فرهنگی و اجتماعی برگزار می‌شود

همایش ملی هوای نو با هدف رسیدگی به چالش‌های فرهنگی و اجتماعی، با حضور فعالان این عرصه و با سخنرانی سران قوای مقننه و قضائیه و دیگر مسئولان بلندپایه کشوری برگزار می‌شود.

به گزارش …. ، حجت‌الاسلام سید محمد صادقی آرمان در رابطه با موضوع این بیانیه گفت: در سالگرد صدور بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، ضرورت همدلی و هم اندیشی در خصوص مهمترین مسائل پیش رو در حوزه فرهنگ و اجتماع، بیش از همیشه احساس می‌شود.

وی ادامه داد: همایش هوای‌نو با حضور تعدادی از برجسته ترین کنشگران و فعالان عرصه فرهنگی و اجتماعی و جهادی که به نمایندگی از خانواده بزرگ تشکل‌های فرهنگی در این همایش حضور دارند، برگزار می‌شود.

دبیر همایش هوای‌نو در رابطه با میهمانان و سخنرانان این همایش توضیح داد: طبق هماهنگی های به عمل آمده سران قوا و برخی مسئولان رده اول نظام ، و تنی چند از اندیشمندان و صاحب‌نظران‌ عرصه فرهنگ از مهمانان و سخنرانان این مراسم هستند.

حجت‌الاسلام سید محمد صادقی آرمان با اشاره به اهداف همایش هوای‌نو خاطرنشان شد: رسیدن به توافق گفتمانی در خصوص چالش های مهم در عرصه فرهنگی و اجتماعی، ارائه گزارش و تحلیل از دستاوردهای مختلف و متنوع تشکل های مردم‌نهاد شاخص و همچنین رسیدن به ساز و کار و فرآیند مناسب برای همکاری میان این تشکل ها و نهاد‌های حاکمیتی از اهداف این همایش خواهد بود.
به گفته دبیر همایش هوای نو با توجه به ضرورت برگزاری این همایش در این برهه حساس تمامی بخش‌های همایش هوای‌نو با رعایت پروتکل‌های بهداشتی طراحی شده‌ و اجرا خواهد شد

گفتنی است، این همایش در تاریخ بیست و سوم اسفند ماه ۱۳۹۹ در محل سالن همایش های صدا و سیما، به مدت 3 روز و با دبیری حجت‌الاسلام سید محمد صادقی آرمان برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست