اولین شهرک معارفی در حرم حضرت معصومه س افتتاح شد

folder_openاخبار
commentبدون دیدگاه
مدیرکل تبلیغات آستان مقدس قم در گفتگو با حوزه نیوز:اولین شهرک معارفی به همت حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مؤسسه فرهنگی تبیان برپا شده است.
حجت‌الاسلام سید محمد صادقی آرمان افزود: اجرای شهرک معارفی از کارهای فاخر بوده که به مدت پانزده روز به کار خود ادامه می‌دهد، همچنین این کار دارای چند پایه و اساس بوده و با یک رویه جهادی از سوی مسؤولان حرم کریمه اهل‌بیت(ع) و مؤسسه فرهنگی تبیان شکل گرفته است.
وی با تأکید بر این‌که برای افتتاح شهرک معارفی کارهای پژوهشی صورت گرفته است، اظهار داشت: یک سال کار پژوهشی برای ایجاد شهرک معارفی از سوی روحانیان و طلاب خبره و متخصص صورت گرفته است.حجت‌الاسلام صادقی آرمان ادامه داد: مسؤولان با تلاش شبانه روزی خود و با حداقل امکانات توانسته‌اند این نمایشگاه را افتتاح کنند.
* شهرک معارفی حرم مطهر، فرصتی برای مؤمنان است
مدیرکل تبلیغات آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها از حضور بیش از ۳۶ هزار نفر در شش روز نخست آغاز به کار شهرک معارفی حرم مطهر خبر داد.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد صادقی اظهار داشت: در شش روز نخست آغاز به کار شهرک معارفی ۳۶ هزار و ۱۱۷ نفر از زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی حضرت معصومه (س) از این شهرک بازدید کردند.
مدیرکل تبلیغات آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (ع) با اشاره به اینکه افراد ضمن بازدید از شهرک معارفی در مسابقات و بازی‌های مختلف شرکت کردند تأکید کرد: ۴ هزار و ۶۸۰ نفر تاکنون به سبب شرکت در مسابقات و بازی‌ها مختلف از شهرک معارفی جایزه دریافت کرده‌اند.
وی یادآور شد: خوشبختانه تاکنون بخش‌های مختلف شهرک معارفی همانند بخش کودک، خردسال، نوجوان، جوان، بزرگسال و بخش عمومی شاهد حضور چشمگیر بازیدکنندگان بوده است.
صادقی بیان داشت: افزون‌بر حضور گسترده زائران و مجاوران آستان مقدس حضرت معصومه (ع) در بخش برادران، بخش خواهران شهرک معارف نیز شاهد حضور تعداد زیادی از بانوان بوده است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی آستان مقدس قم با بیان اینکه آموزه‌های اسلامی در شهرک معارفی به صورت بازی و سرگرمی به بازدید کنندگان ارائه می‌شود بیان داشت: شهرک معارفی صرفا برای بازدید افتتاح نشده است بلکه اثرگذاری ماندگار نیز از اهداف مهم این نمایشگاه است.
وی ادامه داد: هم‌جواری شهرک معارفی با آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) از جمله امتیازات این شهرک است، چرا که زائران ضمن زیارت بارگاه ملکوتی دختر موسی بن جعفر علیه‌السلام در قالب بازی و سرگرمی با معارف و آموزه‌های اسلامی آشنا شده و ساعات خوشی را در این نمایشگاه سپری می‌کنند.
صادقی برپایی شهرک معارفی را از کارهای بی نظیر کشور خواند و گفت: خوشبختانه روزانه شاهد حضور هزاران نفر از هموطنان عزیزمان در شهرک معارف هستیم.
علاقمندان می‌توانند برای بازید از شهرک معارفی همه روزه تا ۱۳ فروردین ماه سال جاری از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و ۱۷ تا ۲۲ در شبستان نجمه خاتون حرم کریمه‌ اهل‌بیت سلام‌الله علیها از امکانات این شهرک استفاده کنند.
برچسب‌ها: , ,

مطالب مرتبط

سخنرانی شب شهادت حضرت زینب س

سخنرانی ایام فاطمیه س

ویدیوی ویژه برنامه “اربعین 1441”

زیر نور ماه 4

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست