متن سخنرانی آخر الزمان

folder_openبیانات
commentبدون دیدگاه

بسم الله الرحمن الرحیم

آخر الزمان

بحث انتظار و رسیدن به جامعه ارمانی در تمام ادیان هست و برای ما قوی تر

بحث هزاره گرایی

نشانه هایی از پایان عالم : در متی آمده که عیسی ع به حواریون گفته

1_ افزایش جنگ:

صلیب سرخ از آغاز قرن 20 حدود 100 میلیون نفر در جنگ کشته شده اند و از جنگ جهانی دوم تا حالا حدود 150 جنگ عمده و صدها شورش اتفاق افتاده است.

2_ گسترش خشکسالی:

بانک جهانی اواخر 1996 اعلام کرد. بیش از 800 میلیون گرسنه در جهان هست و بیش از 500 میلیون کودک غذای کافی ندارند و روزانه حدود 40 هزار نفر از گرسنگی می میرند.

3_ شیوع بیماری های مهلک:

آمار سازمان ملل 1996: در سال 3/1 میلیون نفر به ایدز مبتلا هستند- 5/1 میلیون مردند و الان به 4/6 میلیون نفر رسیده و بیش از 24 میلیون الان  مبتلایند و روزانه بیش از 6000 نفر به این مرض مبتلا می شوند.

4_ فراوانی زمین لرزه:

در سالنامه جهانی: بین سالهای 1000 تا 1800 میلادی 21 زمین لرزه عمده و 1800 تا 1900 میلادی 18 زمین لرزه، 1900 تا 1950 میلادی 23 زمین لرزه ، 1950 تا 1998 میلادی 93 زمین لرزه عمده اتفاق افتاده است.

5- گشترش خوشونت:

تنها در 30 سال گذشته در آمریکا قتل و خودکشی بیش از200/1میلیون نفر بوده.

6_ ابلاغ مژده انجیل:

الان سالانه  پیام انجیل برای 4 میلیارد نفر ابلاغ می شود.

7_ افزایش مسافرتها:

امروزه ظرف 24 ساعت می توان دور دنیا را طی کرد و فضا پیما در 80 دقیقه کل کره زمین را دور می زند.

8_ فزونی دانش:

روزانه 300 میلیون صفحه اطلاعات به اینترنت فرستاده می شود و الان 80 %  دانشمندان در قید حیاتند. هر دقیقه 300 صفحه به علوم بشر اضافه می شود.نیمی از دانش بشری هر 10 سال منسوخ می شود.

9- ظهور ضد مسیح:

چند فصل انجیل است که می اید و جهان را می گیرد

10 ظهور ثانوی مسیح:

 آرماگدون(Armageddon) که هر مجدون واژه یونانیست به معنی نبرد نهایی حق و باطل در آخر الزمان و نام شهری در شام است. سیاستمداران برنامه خود را حول آن واقعیت سمت و سو دادند و می گویند جنگ از شام به سوی قدس حرکت می کند.

طبق بررسی موسس تلسن دراگیر 1985- 61 میلیون آمریکایی در انتظار انند و در مدارس انجیل آموزش می دهند و مسیر راه عراق- ایران- لیبی- سودان- قفقاز را درس می دهند.

نوستراداموس:میشل دونوسترادام در 1503 م در فرانسه متولد شد یهودی و ایتالیایی الاصل پدر بزرگش آموزه های اشراقی مکتب کابالیست را به او اموخت.اشعار وحی امیز خود را درباره اینده می سروداو می گوید جهان بوسیله شریعت محمد به غرب وتمدن غرب هشدار می دهد و روزی مسلمانان به رهبری ایران و تمدن ایرانی بر جهان مسلط خواهند شد این مورد اهمیت نبود تا انقلاب ایران  انجام گرفت و…

بحث آخر الزمان را در 3 مرحله می توان بیان کرد:

1_ موعد آزمونهای سخت و بلاهایکی بعد از دیگری

2_ مقطع آشکار شدن منجی و درگیری حق و باطل

3_ پیروزی منجی و رفتن اهریمن و نمایان شدن ظرفیتهای عالم 

● جهان امروز ، جهان تصویر است(3 دوره تعریف کرده اند گفتار،نوشتار،تصویر)

● در روز 78 تا 79 % اطلاعات را از طریق چشم بدست  می آوریم.

● نیم کره راست مغز،درک،دریافت خود را از طریق تصویر دریافت می

 کند.

● هالیود سالانه، حدود 700 فیلم تولید می کند، 15،16 میلیارد دلار سود خالصانه در سال و حدود 78 % سینمای جهان را تاسیس می کند. تایتانیک در جهان بیش از 4 میلیارد بیننده داشته است.(فرهنگ سازی ببین)

● هر تصویر معادل 1000 کلمه اثر دارد، تصویر تواما احساس و ادراک را به حرکت در می آورد.

● بدنبال افکار عمومی هستند نه خواص. آمریکا در غالب فیلم ها می رساند که ما منجی هستیم.

● یک کار تصویری دیگر بحث اینترنت و بازیهای کامپیوتری است.

● در دهه پنجاه مشروعیت می خواستند که با ساخت بن هور ، ده فرمان موسی بدست آوردند برای افزایش تسلیحات نظامی، در سالهای 1964 فیلم های فضایی مثل بشقاب پرنده، جنگ ستارگان را ساختند.

● در کنفرانسی تل آویو بررسی می کنند قیام سرخ و سبز را. آنها محتوا ندارند ولی زبان بیان دارند ولی برعکس ما محتوا داریم ولی بیانمان قوی نیست.

● در سینمای غرب  و مخصوصا امپراطوری هالیوود از سازنده گان بزرگ سینما انواع آخرالزمانی آن است.آخرالزمان تکنولوژیک- طبیعی- دینی، علمی- تخیلی- اسطوره ای و…

تکنولژیکی: ساخته دست بشر بر علیه او شورش می کند و در نهایت یک مرد شجاع با عده قلیل پیروز می شود. مثل دکتر فرانکنشتاین- ترمیناتور2 – ماتریکس و…

طبیعی: طبیعت به خاطر خرابکاریهای انسان و اثرات ژنتیکی و… زندگی انسان را به مخاطره می اندازد مثل برخورد عمیق – آرماگدون- دنیای آب- گودزیلا

دینی: یک ضد ارزش مثل شیطان- ضد مسیح- دجال از زندان خود رها می شود و خطری می آفریند مثل جن گیر 1و2- طالع نحس- پایان روزگار.

علمی و تخیلی: ترکیب خیال و واقعیت در قالب موجودات فضایی از جهان دیگر می آیندو… مثل آثار بیگانه – روز استقلال- عنصر پنجم- جنگ ستارگان.

اسطوره ای: آنسوی واقعیت از افسانه و… از دنیای کهن می آید وطلسمی می یابد و  خطری می آفریند مثل مومیایی- بازگشت مومیایی- عقرب شاه- ارباب حلقه ها.

اهداف:

1_سوء استفاده از این احساس نیاز فطری بشر به آخرالزمان و کسب ثروت.

2_ ترویج نگاه هالیود به آخرالزمان و مفاهیم دینی و دجال.

3_ ترسیم مغرضانه نیروهای شر و خوب و شر را بیشتر از بلاد اسلامی و شرق شروع می شود.

4_ با نشان دادن سختی های آخرالزمانی مدیریت سیاسی،اقتصادی،نظامی دنیا را در دست بگیرند.

برچسب‌ها: , ,

مطالب مرتبط

حضور استاد سید محمد صادقی آرمان در شبکه دو سیما

متن سخنرانی شهادت امام صادق ع

زیر نور ماه 2

نشست خبری دومین مهرواره هوای نو

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست