حضور استاد صادقی در شبکه دو سیما

folder_openاخبار, اطلاع رسانی جلسات
commentبدون دیدگاه

«صبحانه ایرانی» شبکه دو سیما، میزبان مهرواره هوای نو می‌شود

? برنامه «صبحانه ایرانی» از شبکه دو سیما فردا 11 اردیبهشت میزبان یکی از اعضای شورای مرکزی دومین مهرواره هوای نو و مدیران هیأت یامهدی(عج) خواهد بود.

? سیدحمیدرضا همراه، معاون هماهنگ‌کننده دومین مهرواره هوای نو در گفتگو با روابط عمومی مهرواره هوای نو با اشاره به معرفی هیأت ها و تشکل های دینی شاخص به عنوان یکی از رسالت های مهرواره هوای نو گفت: در همین راستا عوامل برگزار کننده این مهرواره تلاش دارند با هماهنگی رسانه ملی و با حضور در برخی برنامه های تلویزیونی به معرفی برگزیدگان رشته های مختلف در سال گذشته بپردازند و زمینه را برای معرفی ظرفیت های آن ها فراهم کنند تا عموم مردم با هیأت هایی که به عنوان هیأت های برگزیده معرفی شدند و فعالیت های آن ها آشنا شوند.

? وی اظهار کرد: این برنامه ها با حضور یکی از اعضای شورای مرکزی مهرواره هوای نو برگزار خواهد شد و ضمن معرفی هیأت های برگزیده در مهرواره هوای نو، اهداف، سیاست ها و برنامه های دومین مهرواره هوای نو نیز بیان می شود.
همراه تصریح کرد: در این راستا برنامه «صبحانه ایرانی» از شبکه دو سیما، دوشنبه 11 اردیبهشت میزبان دومین مهرواره هوای نو خواهد بود. حجت الاسلام صادقی آرمان، عضو شورای مرکزی و دبیر بخش تولیدات هیأت به همراه مدیران هیأت یا مهدی(عج) اسلامشهر که در دو رشته در بخش نهاد هیأت با عنوان «هیأت و کرونا» و «نسل حسینی» به عنوان برگزیده در اولین مهرواره هوای نو انتخاب شده بودند، در این برنامه حضور خواهند داشت.

برچسب‌ها: , ,

مطالب مرتبط

پایان تولید مستند “مهاجر”

سخنرانی در حرم حضرت معصومه س

متن سخنرانی ایام فاطمیه س در باب علت قیام حضرت و دستاورد های آن

سوابق برگزاری اردو

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست